tiistai 9. syyskuuta 2014

Kielet

Piti tehdä keskustelu asiakkaan ja asiakaspalvelijan välillä suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi. 


Myyjä: Tavaratradingista Kati Malinen hei.

Asiakas: Hei, huomasin nettisivuillanne juuri sopivan tuolin meidän toimistoomme mutta huomasin sen olevan loppu onkohan sitä tulossa lisää ja milloin?
 
Myyjä: Kertoisitko mistä tuolista on kyse niin katson milloin sitä olisi tulossa?

Asiakas: Kyse on welcome nojatuolista.

Myyjä: Okei ensi viikolla niitä tulee 100 kpl laitanko teille yhden varaukseen?

Asiakas: Okei hyvä! Tarvitsen niitä 2 kappaletta paljonko se tekisi yhteensä? 

Myyjä: se tekee yhteensä 480€ 

Asiakas: Okei laita maanantaihin asti varaukseen 2 kappaletta. Kiitos!

Myyjä: Kyllä, palataan asiaan sitten. Kiitos soitosta! 


Riina ja Zila ja Kati 

ENGLANNIKSI

Seller:  Kati Malinen From Supplies Trading hello!

Customer: Hello, I noticed on your  web site that the armchair I wanted was sold out. I wondering when will you have more?
Seller: can you tell what a chair it is? I look if we will have more.

Customer: It's welcome armchair.


seller: Okay, next week we will have 100 more. I will reserve you one?

Customer: Okay, good! I need two pieces. how much it will make in total?

Seller: it makes a total of 480 €

Customer: Can you reserve two pieces for Monday? Thank you!


Seller: Yes, back to the matter then. Thanks for calling!

RUOTSIKSI 

Säljare: Supplies Handel från Kati Malinen hello

Kunden: Hej, jag märkte på vår hemsida precis rätt stol för vårt kontor i men jag tyckte att det var slutet jag undrar om det blir mer och när?

Säljare: kan du berätta vad en stol handlar om så jag ser på det skulle komma?

Kund: Detta är en välkommen fåtölj

Säljare: Okej, nästa vecka kommer det att finnas 100 st gör jag min reserv du en?

Kund: Okej, bra! Jag behöver dessa två bitar av hur mycket det skulle göra totalt?

Säljare: det gör totalt 480€

Kund: Okej, till reserven till måndag 2 st. Tack!

Säljare: Ja, tillbaka till frågan då. Tack för att ringa!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti